Panasz kezelés
Intézményünk számára fontos, hogy Önök bizalommal fordulhassanak hozzánk. Arra törekszünk, hogy betegeink, klienseink elégedettek legyenek szolgáltatásunkkal, eljárásunkkal, munkatársaink magatartásával illetve működésünkkel.
Ezért a pácienseink által jelzett problémákat kiemelten kezeljük. Minden panaszt alaposan és minden esetben a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk kivizsgálni, a hozzánk érkező jelzésekre legfeljebb 30 munkanapon belül választ adunk.
A panaszjog gyakorlása nem érinti a betegnek azon jogát, hogy a külön jogszabályokban meghatározottak szerint – a panasz kivizsgálása érdekében – a betegjogi, ellátottjogi és gyermekjogi képviselőt foglalkoztató szervhez és más szervekhez forduljon. A panaszjog gyakorlása nem azt jelenti, hogy a beteg egyéb jogorvoslati lehetőségeket nem vehet igénybe.
Amennyiben panasszal élne, úgy kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, vagy írjon nekünk a email címre.
Amennyiben postai úton szeretné panaszát elküldeni nekünk, kérjük, levelét címezze ide: 7960 Sellye, Bodonyi N. u. 1/A. az Intézményigazgató részére
Betegjogi képviselő:
Dr. Fehér Hajnalka +3620/4899-533